Untitled Document

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN LUARAN

Untitled Document

Para pelanggan yang dihormati,

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN LUARAN TAHUN BIL 2/2022

Kami terus berusaha untuk memperbaiki lagi perkhidmatan yang diberikan untuk memenuhi keperluan tuan/puan.

Bagi membantu membuat penilaian mengenai tahap perkhidmatan kami, sekali lagi kami mengadakan satu kaji selidik tentang perkhidmatan kami dan amat berharap tuan/puan dapat memberi maklum balas yang diperlukan dengan mengisi borang kajian ini.

Kami amat berterima kasih kerana tuan/puan dapat meluangkan sedikit masa untuk mengisi borang online ini.

 

Untitled Document
BAHAGIAN A : PROFIL RESPONDEN
Untitled Document Sila tanda dalam petak berkenaan.
Untitled Document
BAHAGIAN B: TAHAP KEPUASAN PELANGGAN
Untitled Document

1. Sila baca kenyataan yang diberikan.

2. Gunakan skala yang disediakan bagi menyatakan kualiti perkhidmatan yang diterima.

3. Sila tandakan sekali sahaja dalam petak yang berkenaan.

 

SKALA TAHAP KEPUASAN

1 = Sangat Tidak Memuaskan
2 = Tidak Memuaskan
3 = Sederhana
4 = Baik
5 = Sangat Baik
TB = Tidak Berkaitan

Untitled Document B1. PERSONAL
Untitled Document B2. PERKHIDMATAN
Untitled Document B3. KEMUDAHAN
Untitled Document C. PENILAIAN PERKHIDMATAN TERAS
Untitled Document C3. LAPORAN KIMIA / LAPORAN UJIAN KEMAHIRAN / SIJIL BAHAN RUJUKAN
Untitled Document D. PENILAIAN PERKHIDMATAN KESELURUHAN
TERIMA KASIH. SUMBANGAN ANDA DAPAT MEMBANTU KAMI UNTUK MENILAI DAN MENAMBAHBAIK PERKHIDMATAN KIMIA MALAYSIA.