info blue green red info back decreasefont increasefont back
Soalan Lazim Hubungi Kami Aduan dan Maklumbalas Peta Laman

Kajian Kepuasan Pelanggan

*Nama:
Jawatan:
Jabatan:
*Emel:
No. Tel:
No. Faks:
   
Tempat yang dinilai:
*Ibu Pejabat / Cawangan:
* Bahagian / Seksyen:

* : Ruangan wajib diisi.

Sila tanda (/) di kotak yang berkenaan pada Bahagian A, B dan C.

Biarkan kosong jika tidak berkenaan.

1 = Tidak Memuaskan   2 = Kurang Memuaskan   3 = Memuaskan   4 = Sangat Memuaskan   5 = Cemerlang  

A: KENYATAAN
A1: PERKHIDMATAN
1
2
3
4
5
1. Perkhidmatan cekap, cepat dan responsif.
2. Agensi menyediakan maklumat yang tepat, diterangkan dengan jelas dan mudah difahami.
3. Arahan, panduan dan prosedur keseluruhannya mudah difahami.
4. Agensi mudah dihubungi melalui pelbagai platform (Telefon, e-mel, bersemuka, portal dll).
5. Persekitaran yang bersih, teratur dan kemudahan asas yang kondusif. (ruang menunggu, tandas, surau, penunjuk arah)
Jika tidak / kurang memuaskan, sila nyatakan sebab.
A2: PERSONEL
1
2
3
4
5
1. Pegawai mempunyai pengetahuan dan kemahiran.
2. Pegawai bersifat mesra pelanggan, sopan dan berbudi bahasa.
3. Sedia menerima cadangan dan pandangan.
4. Layanan adil dan saksama.
5. Maklumat/informasi yang disampaikan adalah konsisten dan diyakini.
Jika tidak / kurang memuaskan, sila nyatakan sebab.
B: PENILAIAN PERKHIDMATAN TERAS
B1: TEMPOH PIAGAM PELANGGAN.
Jika tidak / kurang memuaskan, sila nyatakan sebab.
B2: ADAKAH LAPORAN DISIAPKAN MENGIKUT PIAGAM.
Jika tidak / kurang memuaskan, sila nyatakan sebab.
B3: LAPORAN KIMIA: 1. Maklumat memnuhi keperluan permohonan.
Jika tidak / kurang memuaskan, sila nyatakan sebab.
B4: LAPORAN KIMIA: 2. Kualiti keseluruhan laporan
Jika tidak / kurang memuaskan, sila nyatakan sebab.
C: PENILAIAN PERKHIDMATAN KESELURUHAN
C1: Perkhidmatan Keseluruhan Jabatan Kimia Malaysia
Jika tidak / kurang memuaskan, sila nyatakan sebab.

TERIMA KASIH. SUMBANGAN ANDA DAPAT MEMBANTU KAMI UNTUK MENILAI DAN MENAMBAHBAIK PERKHIDMATAN KIMIA MALAYSIA.



Kemaskini: Julai 28, 2016 pada 1:13 pm