Skip to content

Laman Web Rasmi JABATAN KIMIA MALAYSIA

FAQ
Soalan Lazim
Hubungi
Hubungi Kami
maklumbalas
Aduan & Maklumbalas
petalaman
Peta Laman
Laman Utama » Kajian Maklum Balas Kepuasan Pelanggan (MBQ) Bil. 1/2023

Kajian Maklum Balas Kepuasan Pelanggan (MBQ) Bil. 1/2023

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,

YBrs. Dr. / Tuan / Puan,

Dengan hormatnya saya merujuk perkara tersebut di atas.

2.         Sukacita dimaklumkan bahawa Kajian Maklum Balas Kepuasan Pelanggan (MBQ) Bil. 1/2023 secara dalam talian (online) akan diadakan bermula pada 16 Mei sehingga 16 Jun 2023. Pelanggan boleh membuat penilaian dengan mengimbas Kod QR di dalam poster hebahan seperti yang dilampirkan. Link MBQ Bil 1/2023 juga disertakan seperti di bawah:

Skip to content