info blue green red info back decreasefont increasefont back
facebook twitter youtube instagram rss

E-Decision Making

Kajian ini penting kepada Jabatan untuk mengetahui sejauh mana kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan yang disediakan oleh Jabatan Kimia Malaysia. Dibawah adalah hasil maklumbalas Kajian Kepuasan Pelanggan Online yang telah dilaksanakan pada 5 Mei 2016 hingga 27 mei 2016 kepada pelanggan – pelanggan yang berurusan dengan Jabatan Kimia Malaysia.

Jabatan Kimia Malaysia amat menghargai maklumbalas yang telah diberikan.

Berdasarkan kepada Kajian Kepuasan Pelanggan Online yang telah dijalankan pada 5 Mei 2016 hingga 27 mei 2016 menunjukkan sebanyak 98.7 % pelanggan berpuashati dengan perkhidmatan teras yang disediakan oleh Jabatan Kimia Malaysia.

Borang Kajian Kepuasan Pelanggan

Kemaskini: September 15, 2016 pada 2:53 pm